Individuální práce se zákazníky ve 21.stol.

Je jedno, jestli zákazník nakupuje na e-shopu, chodí k vám do podniku nebo má mobilní aplikaci pro rychlý rozvoz. Je to pořád ten samý člověk. Má stejné chutě, návyky a preference. Bydlí většinou na jedné adrese a do práce chodí na druhou. Má iPhone nebo Android. Cokoli si u něj chcete uložit, můžete. A pak s tím pracovat, jak potřebujete.

Osobní údaje zákazníků

V on-line kanálech se vám po registraci založí zákazník nebo si ho odkudkoli založíte sami. Pak u něj můžete udržovat všechna možná osobní data. Např.:

- fotku
- kontaktní údaje
- adresu dovozu a fakturační údaje
- chuťové preference
- jeho oblíbené platební a doručovací metody
- kanály, které používá
- tykání, vykání, různá jména a oslovování
- personalizovaný pozdrav v aplikaci nebo e-shopu


Specifická nabídka produktů

Napříč všemi aplikacemi fungují štítky. Pokud tedy přiřadíte zákazníka do štítku ‘alergie na koriandr’ nebo třeba ‘chce malé lahve’, můžete mu zobrazovat úplně jiné produkty než ostatním. To je mocný personalizační nástroj především pro ty, kteří mají různé cílové skupiny svých produktů.

Domyšlené slevy

Každého zákazníka můžete přiřadit do skupiny, která má na sebe navázanou procentuální slevu. Zároveň ale můžete nastavit, že na některé produkty se sleva nevztahuje. Anebo dát skupině zákazníků konkrétní cenu na jakýkoli produkt. Tím máte slevy vyřešené.

Kredity jako dárek

Další ověřený prodejní nástroj jsou kredity. Vygenerujete textové nebo QR kódy na různé částky s jakoukoli platností. Ty distribuujete mezi zákazníky jak uznáte za vhodné, mailingem, na prodejně, náhodnou samolepkou nebo z nich uděláte voucher k Vánocům. Uživatel si je načte do aplikace a od té doby má jako jednu z platebních metod Placení kreditem.