Rychlá budoucnost pokladních systémů.

Tady jde o rychlost. Markujete na jakémkoli tabletu nebo telefonu. Na pár kliknutí uzavřete objednávku, necháte jí otevřenou, rozhodnete o způsobu platby a pošlete částku na terminál. K tomu můžete pracovat se stejnými zákazníky, slevami a kredity, jako zbytek aplikací.

Objednávka za 9 vteřin

Rychlost odbavení je klíčový faktor k vracejícím se zákazníkům. Proto musí být pokladní systém přehledný, mít jasné flow, velká tlačítka a nezdržovat zbytečným načítáním. A tak to je.

Na jakémkoli zařízení

Nelíbí se nám fixace systému na konkrétní zařízení. Takže si pořiďte velký mobil, iPad nebo cokoli s displejem, na který jde klikat a který se připojí k internetu. Mějte ho na baru nebo s ním choďte ke stolu. Jak se vám to hodí.

Optimalizováno na nejčastější scénáře

Pravděpodobně půjde o rychlou objednávku, která končí platbou kartou. Anebo o otevření účtu, do kterého je potřeba průběžně připisovat dílčí objednávky a nakonec je zkasírovat.

Slevy tvoří vztahy

Můžete si definovat svoje slevy v procentech a při objednávce je snadno zakliknout. Zároveň ale můžou existovat produkty, na které se sleva vztahovat nebude. Ať to máte pod kontrolou.

Zákazníci se specifickými cenami

Pokud používáte databázi zákazníků nebo třeba b2b, lze konkrétním zákazníkům přizpůsobovat ceny jednotlivých produktů. Bylo by pak divné, kdyby to nešlo správně odbavit na pokladně. Takže to jde.

Rozdělení účtu

Při placení by neměl zákazník zaregistrovat, že je pro vás postupné placení účtu otravnější než všechno naráz. A tak to je jeden z hodně testovaných scénářů pokladního systému. Musí to prostě jít samo.

Spropitné taky dělá dobré vztahy

Počítá se automaticky, když zadáte novou částku. To je to zákazníkovo zaokrouhlení nahoru, které vám většinou řekne. A kdyby náhodou řekl, ať k tomu připočítáte 71Kč, tak to taky zvládnete. To se ale v našem prostředí moc nestává.

Připojený terminál

V dostupných terminálech máme své preference. Zase jde hlavně o rychlost. Jsme ale ready napojit prakticky cokoli, co umí od zákazníka vybrat peníze.

Platba s pomocí kreditů

Pokud mají vaši zákazníci mobilní aplikaci nebo prostě jen ke svému jménu přiřazeny kredity, můžete jim je strhnout a tím objednávku zaplatit. Pokud jich nemá dost, tak lze i ponížit částku objednávky o dostupné kredity a zbytek doplatit třeba kartou.

Tisk účtenky a papírku do lišty

Ještě stále bohužel žijeme v době papírové. Takže co by to bylo za pokladní systém, kdyby neuměl vytisknout účtenku nebo papírek pro kuchaře do lišty. Objednávku ale umí zobrazit kdyžtak i jiný tablet nebo mobil.

Účtování po stolech

Nakreslíte si vlastní prostor, klidně po jednotlivých místnostech. V něm rozmístíte stoly, židle nebo jakékoli místo, na které chcete ukládat účty. Ty pak přesouváte, slučujete a filtrujete podle místa.