Plánování směn pro novou generaci.

Ohlašujeme konec plánování směn v excelu. Webová aplikace pro managera, mobilní zobrazení pro každého zaměstnance a brigádníka. Přihlašování do volných slotů, automatické předvyplňování podle typu úvazku, výměna směn a statistiky.

Přehledné plánování směn

Tak jak ho známe z on-line kalendářů. Jen místo událostí přidáváme zaměstnance na směny. V různých kategoriích lze definovat počet volných míst a ty buď obsadit nebo nechat volné, aby se o ní zaměstnanci poprali.

Mobilní rozhraní pro zaměstnance

Ať už má zaměstnanec plný úvazek a chodí podle nějak definovaného pravidla nebo je brigádník a nahlašuje se na směny, vidí ve svém rozhraní zelené dny a časy, kdy má přijít. Pokud mu to umožníte, může se ze směny odhlásit anebo si ji s někým vyměnit.

Ready na více podniků a pozic

Ve vašem podniku můžete plánovat obsazení placu, baristů, kuchařů nebo klidně úklidu. Jak si nastavíte pozice je na vás. Stejně tak je aplikace připravena na více podniků. Zaměstnance pustíte jen do těch podniků a pozic, do kterých se hodí.

Statistiky po měsíci

Umíme vám ukázat, kolik hodin jaký zaměstnanec odpracoval. Můžou se do toho počítat výměny směn, ale nemusí. Uvidíte kolik dní byl nemocný a jaké měl přesčasy. Jak s tím naložíte už je na vás.

Rozpočítávání dýšek

Když už máte data o tom, kdo byl kolik hodin za barem nebo na place, dává smysl k tomu rozpočítat dýška. Můžete si nastavit, které role dýška dostávají a pak je v jakékoli časové periodě rozpočítat podle odpracovaných hodin.

Poznámky ke dnům a rolím

Zítra je na náměstí festival, čekáme větší nápor lidí. Ode dneška máme na baru nový nitro Ice Tea. Podobné malé poznámky můžou zjednodušovat komunikaci v podniku. Nepřekáží, ale všimne si jich každý, kdo má.