Systém šitý na míru
velkoodběratelům
B2B zákazníci se chovají jinak než ti ostatní. Většinou znají vaše produkty, nepotřebují o nich přesvědčovat ale naopak rychle a pravidelně objednávat. Obvykle také větší množství, za personalizované ceny.
Uložené platební a doručovací údaje
Po přihlášení třeba na adrese b2b.vaspodnik.cz zákazník nakliká produkty a bez složitého vyplňování jen zkontroluje doručovací a platební údaje a jedním kliknutím objednávku potvrzuje. Do kanclu a platit budu na fakturu. Klasika.
Řádkové zobrazení
Osvědčené rozložení produktové nabídky. Ať jdou ve sloupcích na první pohled spočítat zadané počty kusů a ať mi částka nepřekročí schválený budget. To jsou hlavní potřeby b2b zákazníků.
Historie objednávek a faktury
Ve svém rozhraní chci přehledně vidět historii doručených objednávek a umět si stáhnout faktury a dodací listy. Fakturační rytmus může být různý. Za každou objednávku, na konci měsíce nebo po nějakém počtu dní. Každy to má jinak.
Nákupčí s různými právy
Do B2B účtu firmy nebo kavárny může mít přístup více lidí. Mnohdy objednává někdo pro HR oddělení a někdo jiný na eventy. Nebo se v čase mění obsazení recepce. Do faktur ale nemusí vidět každý, že?