Nejosobnější prodejní kanál. Mobilní appka.

Prodávat produkty přes mobilní aplikaci je úplně něco jiného než přes běžný e-shop. Zákazníci mají ve svém mobilu ikonu vašeho podniku. Koukají na ní klidně i stokrát denně a to je reklama k nezaplacení. K tomu můžou dostávat notifikaci o novinkách, vidět stav dovozu zboží nebo se začíst do vašeho blogu.

Zaostřeno na produkt

Goodlok aplikace je o procházení produktů. Jestli jsou vaše produkty fotogenické, tak na nich zákazníci stráví swipováním spoustu času.

Objednání na dvě kliknutí

Oproti běžnému nakupování na webu má mobilní aplikace výhodu, že udržuje dlouho přihlášeného zákazníka. Ten pak při nákupu nemusí nikde nic vyplňovat. Už má nakliknutou svojí adresu, způsob a čas doručení a vybranou platební metodu, kterou použil minule. Stačí teda kliknout na koupit a třeba Apple Payem zaplatit.

Sledování stavu doručování

Management stavů výroby, doručování a jejich zobrazování má každý podnik nastavený trochu jinak. Kam až zákazníka pustíte je na vás. Hrubý čas doručení nebo přesný časový slot, seznam doručených objednávek, hodnocení produktu a delivery od zákazníka. To jsou funkce, které dávají smysl.

Obsah prodává

Články, ve kterých se meze vaší prodejní kreativitě nekladou. Kromě fotek a videí do nich můžete vkládat karty jednotlivých produktů a zákazník je rovnou ze článku přidává do košíku. Dobrý obsah v kapse vašich nejbližších vám může udělat dobrou službu.

Chuťové preference

Je to hračka, ale právě takové maličkosti prohlubují vztah zákazníka s podnikem. Vědět, co má kdo rád a na které suroviny má naopak zákazník alergii, se může hodit. Jestli pak u surovin budete ukazovat červený vykřičníček nebo vítat vaše návštěvníky personalizovanou ochutnávkou je na vás.